Teddy Eddie jako biznes

Teddy Eddie to nie kolejna po prostu “metodyka dostosowana do maluchów”. To coś znacznie więcej…

Teddy Eddie zaspokaja potrzeby wszystkich 4 stron: dzieci, rodziców, lektorów i właścicieli szkół językowych.

Dlaczego kochają go dzieci?

  • dynamiczne lekcje
  • wciągające nagrania
  • ciekawe historyjki z dziecięcym poczuciem humoru
  • kolorowe gadżety
  • “mamo, tato, już umiem!” jako powód do dumy
  • uwielbiany przez dzieci, niesforny miś Eddie

Dlaczego przepadają za nim rodzice?

  • ambitny program
  • rzetelne raporty o postępach
  • poradnik dla rodziców
  • wskazówki do zabawy z językiem angielskim w domu
  • systematyczny kontakt (spotkania, maile, lekcje pokazowe)
  • metoda deDOMO

Dlaczego uwielbiają go lektorzy?

  • proste przygotowania do lekcji
  • gotowe materiały
  • doskonałe zaplecze metodyczne
  • proste narzędzie do tworzenia raportu o postępach
  • gwarancja sukcesu dydaktycznego
  • satysfakcja ze skutecznego nauczania

Dlaczego doceniają go właściciele szkół?

  • biznes poparty doświadczeniem
  • uczciwe partnerstwo
  • doradztwo i szkolenia
  • system kontroli lektorów i kursów
  • gotowy plan promocji
  • pełen pakiet materiałów promocyjnych w wersji elektronicznej

%

zadowolenia u dzieci

%

zadowolenia u rodziców

%

zadowolenia u lektorów

%

zadowolenia u właścicieli

Najważniejsze założenia metodyki Teddy Eddie

Więcej niż zabawa i osłuchanie

Nauka języka angielskiego dla dzieci to dużo więcej niż zabawa i osłuchanie. Wymierne efekty są bardzo ważne i osiągalne.

Efekt „zanurzenia” w języku

Język to nie zbiór pojedynczych słówek przedstawionych na obrazkach. Liczą się zdania, teksty, dłuższe wypowiedzi i manipulowanie językiem. Dopiero to daje efekt „zanurzenia” w języku.

Przemawia do nowoczesnego dziecka

Zawartość kursu musi przemawiać do nowoczesnego dziecka. Ciekawość wzbudzają raczej nowoczesne nagrania, humor, styl z gier komputerowych czy kreskówek, nie grzeczne śpiewające ptaszki i latające motylki. Dzisiejsze dzieci lubią i chcą być cool.

Łatwe przygotowanie zajęć

Wysiłki lektora idą w kierunku intensyfikacji zajęć podczas lekcji i nawiązywaniu relacji z rodzicami, dlatego przygotowanie zajęć powinno obciążać w jak najmniejszym stopniu i nie zabierać dużo czasu.

Informacje dla rodziców

Rodzica nie należy zamęczać, ale żeby był zadowolony, trzeba go informować, inspirować i wzbudzać zaangażowanie. Bez nacisków, nie nachalnie, ale jednak systemowo i z głową. Satysfakcja rodzica, jako klienta, jest tak samo ważna jak zadowolenie dziecka.

Narzędzia ułatwiające organizację

Osoba zarządzająca kadrą lektorska i opiekująca się kursami otrzymuje jak najwięcej narzędzi ułatwiających organizację i monitorowanie kursów.

Teddy Eddie

to metoda eklektyczna nauczania języka angielskiego. Łączy wybrane elementy klasycznych metod nauczania z uwzględnieniem unikalnych potrzeb komunikacyjnych i edukacyjnych dzieci w wieku 2 – 7 lat.

i

Oparty na tekstach (text based)

Duża liczba tekstów w postaci opowiadań, wierszyków i piosenek, stanowiąca źródło nauczanego słownictwa i zwrotów.

Naturalne przyswajanie (natural approach)

Formuła zajęć umożliwiająca dzieciom przyswojenie wielu elementów języka angielskiego w sposób podobny do nauki języka ojczystego.

Metoda autolingwalna (audiolingual method)

Wielokrotne powtarzanie i utrwalanie, wyjątkowy nacisk na rozumienie ze słuchu, zwrócenie uwagi na automatyzm wypowiedzi i reakcji.

Zorientowany na rozumienie ze słuchu (listening comprehension oriented)

Nastawienie na rozwijanie umiejętności rozumienia języka obcego jako podstawy nauki w późniejszych latach.

Oparty na reagowaniu ruchem i ciałem (total physical response)

Wzmacnianie sygnałów językowych poprzez ruch i gesty, sprzyjające lepszemu zrozumieniu i zapamiętywaniu.

w

Metoda komunikatywna (communicative language teaching)

Używanie języka obcego w sposób naturalny, instrumentalny i spontaniczny, na przykład podczas zabawy w sklep.

Próby i błędy (trial and error)

Nastawienie na skuteczność przekazu, a nie na strukturalną lub fonetyczną poprawność.


Metoda Teddy Eddie bazuje na 3 obszarach

Lingwistyka

Język to nie zbiór pojedynczych słówek i reguł, lecz złożony zasób środków językowych: związków frazeologicznych, wypowiedzi i tekstów. Analiza tych prawideł leży u podstaw doboru treści oraz kolejności ich wprowadzania w programie Teddy Eddie.

Pedagogika

Sukces w nauce języka obcego to przede wszystkim skuteczność, z jaką uczeń wykorzystuje środki językowe, którymi dysponuje. Nie ma skuteczności bez płynności. Teddy Eddie osiąga ją dzięki połączeniu z pozoru dwóch skrajnych podejść: z jednej strony “zanurzamy dzieci w języku”, co powoduje przyswajanie (acquisition), z drugiej strony stosujemy podejście behawioralne, dzięki któremu dzieci uczą się odruchów językowych poprzez ich systematyczne utrwalanie.

Psychologia

Dziecko doświadcza języka wszystkimi zmysłami i poprzez stałe interakcje. Fundamentalne znaczenie ma odpowiednie środowisko, bogate w polisensoryczne, obupółkulowe bodźce, uwzględniające naturalną różnorodność profili inteligencji dzieci i unikalnych stylów uczenia się. Teddy Eddie zaspokaja te potrzeby.

Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z nami!

Skontaktuj się
Bestes Replica Uhren Replique Montres Replicas de relojes suizos Rolex Replica Orologi Longines Replica